שאלה טובה מאד! אכן אין לנו מידע רב על שופטים אלו ועל כן ניתן רק להעלות הצעות שאינן מחוייבות.
נראה שלא היו צרות בימיהם ולכן לא נדרשו להושיע את ישראל. נראה שהם היו פנויים לסוג של הובלת תהליכים בעם ישראל שאינם דווקא קשורים לצרות. שכן רק בשופטים אלו ובכל השופטים שמופיעים אחרי פרק ט' (פרשיית אבימלך) כתוב במפורש שהם "שפטו" את ישראל ואילו על השופטים בתחילת הספר לא כתוב פרט זה (מלבד דבורה). יתכן והצליחו להוביל את עם ישראל למצב טוב מוסרית והתנהגותית כלפי ה' ועל כן לא הגיעו צרות לישראל בתקופתם. ייתכן שהיו מלחמות בימיהם אך הנבואה לא כתבה לנו אותם שכן אין מה ללמוד ממלחמות אלו לדורות. ואם לא היו מלחמות בימיהם, אנו לומדים שאפשר לפעול בצורה נכונה כך שה' רואה את התנהגותינו ולא מביא עלינו צרות.